Facebook

Er du min venn på facebook kan du også bla gjennom mappene med malerier der. :)

15.03.2009

INNVIELSE AV HJEMMESIDEN MIN


Kjære leser.
Velkommen til min hjemmeside. Håper du vil være en av mine mest besøkte gjester ,og som ønsker å følge med meg og kunsten min.
Her kommer jeg til å legge ut mine arbeider, nye og gamle malerier.

Etter en lang inaktiv høst er jeg nå i gang med flere prosjekter som jeg vil legge ut her etter hvert som de blir ferdige.

Ønsker du å bestille maleri ta gledelig kontakt med meg på tlf 97 58 10 30, eller send meg en e-post på inaa@online.no/Ingunn@Aase.no

ENJOY THE SIGHT

LOVE INGUNN



5 kommentarer:

  1. Tester for å se om denne funksjonen er i orden.

    SvarSlett
  2. Mange fine malerier her synes jeg
    skal ikke se vekk for g kommer å kjøper et maleri av deg.

    Mvh Svenni

    SvarSlett
  3. love you

    hemmelig beundrer;)

    SvarSlett
  4. Du e utrolig flinke Pingu Ingunn, d har du alltid vært!:) eg fylle me på hjemmesidå di eg! Klen Turi:)

    SvarSlett
  5. Hey
    kjempe fine malerier... im fan :)

    mvh
    Ashna Rush

    SvarSlett

Takk for du tok deg tid til å legge igjen noen ord på siden min. Ha en fantastisk dag:)