Facebook

Er du min venn på facebook kan du også bla gjennom mappene med malerier der. :)

04.05.2009

SOMMEREN STÅR FOR TUR


Det er så deilig med denne årstiden, og det å vite at vi har flere sommermåneder i vente er motiverende i seg selv.
Jeg kjenner energien løftes opp nok ett hakk, og jeg blir så glad av å se alle som nyter årstiden vi nå er i.
Dagene er lange og lyse, mann lukter nye dufter, hører fuglesang, sjøbris, måkeskrik, bølgeskvulp, uteaktiviteter blomstrer, folkeliv, ja våryr, vin, sang, latter og mange flere hærligheter som følger med....ja, dette er deilig liv du.

Da vil jeg innvie sommeren, og kan glede meg til snart å legge ut nye arbeider.
Dagene er blitt lengre, og det betyr mer tid til overs i Atelieret og utendørs for å få ut mer kreativitet på lerretet.

Ønsker dere alle en uforglemmelig deilig og opplevelsesrik sommer, et fantastisk 2009 det er.
*Sommerglede fra Ingunn*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for du tok deg tid til å legge igjen noen ord på siden min. Ha en fantastisk dag:)